вівторок, 6 вересня 2011 р.

Роздача інтернету по Wi Fi

Довго я мучився з розшаренням інету по Wi Fi і нічого не виходило. Ось вийшло тільки тоді, як повернувся після експериментів на Ubuntu 10.04. Перш за все встановлюємо драйвера, у мене карта Broadcom,у вкладці апаратні драйвера система відразу видала необхідні.Встановивши іх, і налаштувавши, все дуже добре і головне з першого разу запрацювало, без танців з бубном я говорять.На Ubuntu 11 чомусь не виходило як я не мучив її)
Налаштування прості.Йдемо до мережеві з'єднання та вибираємо вкладку Бездротова мережа тиснемо додати.

Назва з'єднавння -- без змін SSID -- ім'я мережі на ваш вибір Режим -- Ad hoc або точка точка
Все наступне без змін.

Переходимо до вкладки Параметри IPv4.
Метод -- спільний з іншими комп'ютерами
Також внизу ставимо галочку-- доступно всім користувачам

Головні настройки закінчено.Але якщо ви не хочете щоб вашею мережею користувались всі підряд то потрібно встановити захист.
Вкладка захист бездротової мережі -- WEP 40/128-бітний ключ--вводимо 5 символів та тиснемо застосувати.

Все,тепер на аплеті мережі вибираємо--Приєднатися до прихованої мережі--вибираємо свою із списку і насолоджуємося інтернетом.Також мережа автоматично приєднуеться навіть після перезапуску.


Інтернет працює як з ноутбуків под'єднаних до точки так і КПК,смартфонів тощо.

Немає коментарів:

Дописати коментар

!-- Start of Woopra Code -->